DBID: 46245
Systémové číslo: P24V00000718 Evidenční číslo zadavatele: SP2304/2024-571101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-027223
Datum zahájení:
03.04.2024
Nabídku podat do:
06.05.2024 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Realizace SZ Stará Ves n. O. – AP3, AP4, polní cesty C38, C146 + výsadba
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace stavby s názvem Realizace SZ Stará Ves n. O. – AP3, AP4, polní cesty C38, C146 + výsadba, která byla zahrnuta do realizace PSZ navrženého v KoPÚ Stará Ves n. Ondřejnicí. Akumulační prostory AP3 a AP4 jsou vodohospodářská opatření sloužící k zachycení a převedení povrchových vod při extrémních přívalových srážkách nebo při rychlém tání a k ochraně zastavěného území obce, částečnou řízenou regulací odtoku dešťových vod přispějí k ochraně vodního režimu a ke zlepšení životního prostření významných krajinných prvků a přilehlých zemědělských pozemků, přístup k nim bude zajištěn polními cestami C38 a C146. Realizací polních cest C38 a C146 dojde ke zlepšení dopravní obslužnosti zemědělsky využívaných pozemků jak pro hospodařící subjekty, tak i pro majitele přilehlých pozemků, k odklonění zemědělské dopravy mimo obec a k potlačení degradačních procesů na zemědělské půdě, které jsou způsobeny především erozní činností povrchové vody. Provedením náhradní výsadby dojde ke zvýšení ekologické krajiny.
Výstavba akumulačních prostor AP3 a AP4 je podmíněna výstavbou polních cest C38 a C146 z důvodu nutnosti využití výkopu z těchto objektů pro realizaci násypu polní cesty C38 a zhotovení přehrážky akumulačního prostoru AP3.
V rámci realizace je nutno doplnit podrobný geotechnický průzkum.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
8 763 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Frýdek-Místek
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Moravskoslezský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Podpora praxe, zvyšování kvalifikace a rekvalifikací
Dodavatelé by mohli zaměstnat nové zaměstnance, kteří by mohli získat praxi, nebo i studenty, kterým získání praxe umožní lepší uplatnění na trhu práce.
Podpora důstojných pracovních podmínek
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Podpora účasti sociálních podniků na veřejných zakázkách
Předpokladem pro plnění zakázky je specifická odbornost. Na určité práce lze využít podíl sociálních podniků jako subdodavatelů. Z časového hlediska je však složité osoby proškolovat.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
V terénu mohou být využívány ekologické vozy a stroje apod.
Jiné
Dodavatel podepíše čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.