DBID: 38341
Systémové číslo: P22V00001141 Evidenční číslo zadavatele: SP4933/2022-508205
Datum zahájení:
21.05.2022
Nabídku podat do:
30.05.2022 13:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Zpracování geotechnického průzkumu v k. ú. Blažim
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je zpracování geotechnického průzkumu v k. ú. Blažim, který vyhodnotí geologické a hydrogeologické poměry lokality a bude podkladem pro zpracování dokumentace technického řešení (DTR) v rámci zpracování plánu společných zařízení při komplexních pozemkových úpravách s rekonstrukcí přídělů v k. ú. Blažim a části k. ú. Nehasice a Výškov u Počerad. Součástí zakázky bude zajištění hydrologických dat ČHMÚ pro návrh revitalizace u křížení Počeradského a Blažimského potoka.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
392 963 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Krajský pozemkový úřad pro Ústecký kraj
Pobočka Louny
Pražská 765, 440 01 Louny
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využití nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstup, odevzdaných objednavateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru.
Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Implementace nového nebo značně vylepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné.