DBID: 49022
Systémové číslo: P25V00000025 Evidenční číslo zadavatele: SP9806/2024-571101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
20.01.2025
Nabídku podat do:
06.02.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Vypracování PD - Rekonstrukce budov v Ostravě, Libušina 6 a 8
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění podlimitní veřejné zakázky na služby je uzavření smlouvy na zajištění vypracování projektové dokumentace pro rekonstrukci propojených budov v Ostravě, Libušina 6 a 8.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 983 471 Kč bez DPH
Místo plnění
Ostrava-město
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Moravskoslezský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů
České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních,
předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel
i u svých poddodavatelů.
Podpora důstojných pracovních podmínek
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými
poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Férové dodavatelské vztahy
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým
poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné
uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá
k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné
zakázky na životní prostředí, zejména pak
▪ využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
▪ tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli
při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu
prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele
k efektivnímu/úspornému tisku;
▪ předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně
znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
▪ předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání
s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního
prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.