DBID: 47793
Systémové číslo: P24V00002268 Evidenční číslo zadavatele: PRV/2024 SP8296/2024-537208 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
03.09.2024
Nabídku podat do:
19.09.2024 08:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Hostín u Mělníka polní cesta HC1 se zelení
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem je výstavba polní cesty HC1 včetně výsadby doprovodné zeleně a následné tříleté pěstební péče. Délka cesty je 1,490 km, součástí jsou nájezdy na přilehlé polní cesty KN 1274 a 1220, sjezdy na okolní pozemky, výhybny, odvodnění – do vsakovacích drenáží, resp. do vsakovacích příkopů a jímky. Podél cesty dojde ke kácení 6 stromů a náletových křovin. Vysazeno bude 27 stromů. Parametry cesty: P 4,5/30. Kryt je navržen asfaltobetonový.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
16 330 900 Kč bez DPH
Místo plnění
Mělník
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Středočeský kraj a hl. m. Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíší čestné prohlášení, které je přílohou číslo 7 Zadávací dokumentace