DBID: 43058
Systémové číslo: P23V00001861 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ/SP5908/2023-505206 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-034610
Datum zahájení:
06.06.2023
Nabídku podat do:
23.06.2023 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Komplexní pozemkové úpravy Skaličany
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky na služby je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen "KoPÚ") v katastrálním území Skaličany a navazujících částech sousedících k.ú. Bezdědovice a Buzice, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí.
Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí. Dílo bude sloužit jako podklad pro rozhodnutí pozemkového úřadu o schválení návrhu pozemkových úprav a rozhodnutí o výměně nebo přechodu vlastnických práv. Do obvodu KoPÚ bude zahrnuta část katastrálního území Skaličany mimo zastavěného území obce a mimo velkého lesního komplexu v severní části k.ú. Skaličany. Do obvodu KoPÚ budou dále zahrnuty navazující části sousedících k.ú. Bezdědovice a Buzice, za účelem odstranění spůlnosti cest (předpokládá se změna katastrální (obecní) hranice. Předpokládaná výměra obvodu KoPÚ je 278 ha (všechny pozemky v obvodu jsou řešené dle §2 zákona č. 139/2002 Sb., v pl. znění)
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 363 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Strakonice
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Dodatek č. 1 ze dne 04.01.2024 - změna způsobu předávání digitálních dat a oprava odkazů na čl. 3.6
Dodatek č. 2 ze dne 06.09.2024 - navýšení ceny dle čl. 3.6 Smlouvy - inflace
Dodatek č. 3 ze dne 17.10.2024 - ponížení ceny dle skutečných MJ u FC 6.2.1 (PPBP)