DBID: 47527
Systémové číslo: P24V00002002 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ/2024/SP7918/2024-541100 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-039273
Datum zahájení:
13.08.2024
Nabídku podat do:
16.09.2024 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Zpracování návrhů 2 KoPÚ - KoPÚ Osečná a KoPÚ Lázně Kundratice
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Zpracování návrhů 2 komplexních pozemkových úprav (dále jen KoPÚ) – KoPÚ Osečná zahrnující k.ú. Osečná a část navazujícího k.ú. Kotel a KoPÚ Lázně Kundratice zahrnující k.ú. Lázně Kundratice a část navazujícího k.ú. Chrastná.
Návrhy KoPÚ (dále jen díla) budou zpracovány včetně nezbytných zeměměřičských činností určených pro obnovu katastrálního operátu a vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí. Pro potřeby KoPÚ Osečná a KoPÚ Lázně Kundratice je obvod zájmového území předběžně stanoven
na cca 753 ha.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
10 918 500 Kč bez DPH
Místo plnění
Liberec
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Liberecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejm. pak z pracovněprávních předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí – možnost požádat zhotovitele o doložení zápisu o proškolení zaměstnanců v oblasti BOZP, PO apod.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými potencionálními poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky);
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů;
Podpora ekologicky šetrných řešení
Snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí:
využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady;
Jiné
Dodavatel v rámci nabídky předloží Čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky – viz příloha Zadávací dokumentace.