DBID: 42003
Systémové číslo: P23V00000806 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-026996
Datum zahájení:
13.03.2023
Nabídku podat do:
03.04.2023 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KoPÚ Domoušice a části Konětopy u Pnětluk
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Provedení díla - návrhu komplexních pozemkových úprav v k. ú. Domoušice a části k. ú. Konětopy u Pnětluk včetně nezbytných zeměměřičských činností určených pro obnovu katastrálního operátu (přesnost geometrického a polohového určení bude odpovídat kódu charakteristiky kvality 3 podle § 7 odst. 3 a bodu 13 přílohy vyhlášky č. 357/2013 Sb.), vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí.
Výměra dotčeného území činí 365 ha (k. ú. Domoušice 363 ha, k. ú. Konětopy u Pnětluk 2 ha).
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 299 500 Kč bez DPH
Místo plnění
Louny
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatel předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.
1) 2024 - Dodatek č. 1 k SoD KoPÚ Domoušice a části Konětopy u Pnětluk, vyhrazené změny dle §100, cena navýšena o 258 986 Kč bez DPH, 313 373,06 Kč vč. DPH.
2) 2024 - Dodatek č. 2 k SoD KoPÚ Domoušice a části Konětopy u Pnětluk, vícepráce dle §222 ost. 4, cena navýšena o 80 080,00Kč bez DPH, 96 896,80 Kč vč. DPH.