DBID: 41995
Systémové číslo: P23V00000798 Evidenční číslo zadavatele: PSZ ostatní/SP2931/2023-504202
Datum zahájení:
24.05.2023
Nabídku podat do:
09.06.2023 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: TDS a KBOZP pro rekonstrukci polních cest VC 2.1.2 v k. ú. Brůdek a VPC 8 v k. ú. Prapořiště
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Zajištění technického dozoru stavebníka ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 183/2006Sb., (stavební zákon), zákona č. 254/2001 Sb., (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů a zabezpečení činnosti koordinátora BOZP (bezpečnost a ochrana zdraví při práci) na staveništi dle zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) ve znění pozdějších předpisů pro níže uvedené stavby. V souladu s prioritami postupu realizací PSZ bude realizována rekonstrukce polních cest VC 2.1.2 v k. ú. Brůdek a VPC 8 v k. ú. Prapořiště.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
140 000 Kč bez DPH
Dílčí rozdělení finančních nákladů podle činnosti:
PH na činnost Technický dozor stavebníka: 100 000 bez DPH
PH na činnost Výkon koordinátora BOZP při stavbě: 40 000 bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Plzeňský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici. Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu, úspornému tisku. Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit. Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou číslo 8 Zadávací dokumentace.