Veřejná zakázka: PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE - Dodávka, implementace a podpora provozu informačního systému elektronické spisové služby pro období 2020-2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadávání
Probíhá zadávací řízení
DBID: 18081
Systémové číslo: P18V00001069
Evidenční číslo zadavatele: SZ SPU 095422/2018
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-006910
Datum zahájení: 01.03.2018
Žádost o účast podat do: 13.03.2018 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE - Dodávka, implementace a podpora provozu informačního systému elektronické spisové služby pro období 2020-2023
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Státní pozemkový úřad připravuje zadání veřejné zakázky na dodávku, implementaci a podporu informačního systému elektronické spisové služby. Z důvodu zjištění relevantních a objektivních informací o možnostech trhu a definování specifikace předmětu plnění, se zadavatel rozhodl využít institutu předběžné tržní konzultace.

Podklady pro předběžnou tržní konzultaci a informace o veřejné zakázce jsou uveřejněny v části „Veřejné dokumenty“ na této webové stránce.

Zájemci potvrdí svoji účast registrací na adrese odbor.zakazky@spucr.cz nejpozději do 13. 3. 2018. V registraci dodavatelé uvedou název a IČO společnosti (dodavatele) a jména osob, které se zúčastní. Do předmětu e-mailu uvedou "Předběžná tržní konzultace - spisová služba".

Předběžná tržní konzultace bude probíhat formou individuálních pohovorů, zaregistrovaní dodavatelé budou pozváni prostřednictvím e-mailové korespondence na konkrétní hodinu. Pozvánky na jednání budou rozesílány dne 13.-14.3.2018.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - jiný
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena
    Předpokládaná hodnota bude upřesněna na základě předběžné tržní konzultace

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: Úsek ústředního ředitele
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husinecká 1024/11a
130 00 Praha 3 - Žižkov

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy