DBID: 50435
Systémové číslo: P25V00001442 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ / SP4213/2025-523101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
11.07.2025
Nabídku podat do:
30.07.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KoPÚ Hrušovany u Brna
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování komplexních pozemkových úprav v k.ú. Hrušovany u Brna. Řízení o KoPÚ bylo zahájeno na základě žádostí vlastníků pozemků podle zákona č. 139/2002 Sb., o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech, ve znění pozdějších předpisů s cílem prostorově a funkčně uspořádat vlastnická práva k pozemkům a s nimi související věcná břemena, pozemky zpřístupnit a zajistit podmínky pro racionální hospodaření vlastníků půdy a zvýšení ekologické stability krajiny. Výsledky KoPÚ budou sloužit pro obnovu katastrálního operátu a jako neopomenutelný podklad pro územní plánování. Předpokládaná výměra řešeného území činí 281 ha. Do předpokládaného obvodu KoPÚ je zahrnuto 2548 parcel, zapsaných na 312 listech vlastnictví.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 280 030 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihomoravský kraj
Brno-venkov
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Z důvodu maximální otevřenosti pro potenciální dodavatele a transparentnosti postupu zadavatele, Státní pozemkový úřad představil plán nejvýznamnějších veřejných zakázek na kalendářní rok 2025, v němž je uvedena i tato veřejná zakázka. Dodavatelé tak mohou na základě získaných informací s předstihem lépe alokovat své kapacity a Státní pozemkový úřad bude mít větší šanci obdržet ty nejlepší nabídky.
Jiné
Dodavatelé předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.