DBID: 49591
Systémové číslo: P25V00000598 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ / SP2239/2025-523101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-019106
Datum zahájení:
09.04.2025
Nabídku podat do:
13.05.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KoPÚ v k.ú. Blatnice pod Svatým Antonínkem II
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování komplexních pozemkových úprav v k.ú. Blatnice pod Svatým Antonínkem podle zákona č. 139/2002 Sb. ve znění pozdější právní úpravy a souvisejících právních předpisů s cílem prostorově a funkčně uspořádat vlastnická práva k pozemkům a s nimi související věcná břemena a zajistit podmínky pro racionální hospodaření vlastníků půdy a zvýšení ekologické stability krajiny na ploše 1 265 ha.
Návrh pozemkové úpravy bude vyhotoven s důrazem na řešení větrné eroze a zadržení vody v krajině v kontextu klimatické změny. Výsledky KoPÚ budou sloužit pro obnovu katastrálního operátu a jako neopomenutelný podklad pro územní plánování.
Počet parcel v plánovaném obvodu KoPÚ – 9 338, počet LV v plánovaném obvodu KoPÚ – 937, počet budov řešených v PÚ – 198, počet vlastníků (účastníků řízení) – 984.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
12 920 393 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihomoravský kraj
Hodonín
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.