DBID: 49078
Systémové číslo: P25V00000083 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ/2025/SP10335/2024-541100 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-002485
Datum zahájení:
13.01.2025
Nabídku podat do:
03.03.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KOPÚ v k. ú. Bezděz
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen "KoPÚ"), v k. ú. Bezděz, včetně nezbytných zeměměřických činností určených pro obnovu katastrálního operátu a vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí (dále jen "dílo"). Pro potřeby KoPÚ byl stanoven obvod v rozsahu 683 ha. Předmětem zakázky bude revize a doplnění polohového bodového pole, zjišťování hranic vnějšího a vnitřního obvodu, podrobné měření polohopisu v obvodu KoPÚ, geometrický plán pro stanovení obvodu včetně předepsané stabilizace dle vyhl. č. 357/2013 Sb., rozbor současného stavu, vypracování soupisů nároků, vyhotovení podkladů pro změny katastrální hranice, vypracování plánu společných zařízení, vypracování návrhu nového uspořádání, předložení aktuální dokumentace nového uspořádání pozemků a mapové dílo.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
9 562 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Česká Lípa
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Liberecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
Podpora důstojných pracovních podmínek
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejm. pak z pracovněprávních předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí – možnost požádat zhotovitele o doložení zápisu o proškolení zaměstnanců v oblasti BOZP, PO apod.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými potencionálními poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky);
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů;
Podpora ekologicky šetrných řešení
Snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí:
využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady;
Jiné
Dodavatel v rámci nabídky předloží Čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky – viz příloha Zadávací dokumentace.