DBID: 47886
Systémové číslo: P24V00002361 Evidenční číslo zadavatele: PRV/2024 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
11.09.2024
Nabídku podat do:
27.09.2024 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Polní cesta HPC 3 v k.ú. Radíč, PRV
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Stavba polní cesty HPC 3 v katastrálním území Radíč vyplývá ze schváleného plánu společných zařízení v rámci komplexních pozemkových úprav v k.ú. Radíč.
Délka cesty je 0,88529 km. Polní cesta je navržena jako jednopruhová kategorie 4,5/30, šířka vozovky je 4,0 m s krajnicemi 2x0,25 metrů ze štěrkodrti. Kryt vozovky je navržen z asfaltového betonu, v km 0,00630 je navržen polymerbetonový žlab s integrovaným roštem pro převedení vod stékajících po okraji pole a silnice k cestě. Dále jsou navrženy 2 samostatné výhybny. Je navržena výsadba 11 ovocných stromů.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
9 812 855 Kč bez DPH
Místo plnění
Příbram
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Středočeský kraj a hl. m. Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů;
Férové dodavatelské vztahy
sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky);
řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů;
Podpora ekologicky šetrných řešení
využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady;
Jiné
dodavatelé podepíší čestné prohlášení, které je přílohou Zadávací dokumentace