DBID: 45903
Systémové číslo: P24V00000375 Evidenční číslo zadavatele: NPO/2024 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-009331
Datum zahájení:
28.02.2024
Nabídku podat do:
04.04.2024 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Větrolamy TEO1, TEO2, TEO3, TEO4 a TEO5 v k.ú. Prosiměřice
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Realizace společných zařízení po ukončených komplexních pozemkových úpravách v k.ú. Prosiměřice. Za účelem ochrany území před silnou větrnou erozí a zlepšení vodohospodářských poměrů a ekologické stability v krajině budou vysazeny větrolamy TEO1 (o výměře 7 222 m2, délce 610 m a šířce 12 m), TEO2 (o výměře 3 042 m2, délce 243 m a šířce 12 m), TEO3 (o výměře 4 630,75 m2, délce 318 m a šířce 12 m), TEO4 (o výměře 10 582 m2, délce 887 m a šířce 12 m) a TEO5 (o výměře 4 935 m2, délce 336 m a šířce 12 m) se zatravněním ploch v k.ú. Prosiměřice. Součástí plnění bude také zajištění tříleté následné péče o porost.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
5 109 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Znojmo
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel sjedná a bude dodržovat smluvní podmínky se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Dodavatel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel zajistí snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak:- Využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.- Tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.- Předcházením znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.- Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.