DBID: 43389
Systémové číslo: P23V00002192 Evidenční číslo zadavatele: OZ/SZ SPU 191023/2023 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-026670
Datum zahájení:
21.06.2023
Nabídku podat do:
24.07.2023 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Poskytování tiskových služeb
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je poskytování služeb tisku pro potřeby zadavatele.
Předmět veřejné zakázky zahrnuje zejména následující plnění:
1. poskytnutí techniky pro zajištění tiskových služeb;
2. dodávky spotřebního materiálu;
3. údržba a opravy zařízení;
4. sledování tiskového provozu, tvorba přehledů.
Kancelářský papír není součástí předmětu veřejné zakázky, je standardní kvality určený pro laserový tisk a zajišťuje si jej sám zadavatel.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
35 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Hlavní město Praha
Středočeský kraj
Jihočeský kraj
Plzeňský kraj
Karlovarský kraj
Ústecký kraj
Liberecký kraj
Královéhradecký kraj
Pardubický kraj
Kraj Vysočina
Jihomoravský kraj
Olomoucký kraj
Zlínský kraj
Moravskoslezský kraj
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
Úsek ústředního ředitele
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění Veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zabezpečí Poskytovatelů i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve Smlouvě na plnění této Veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut shodná se Smlouvou.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění Veřejné zakázky, a to vždy do třiceti (30) kalendářních dnů od obdržení platby ze strany Objednatele za konkrétní plnění.