DBID: 39890
Systémové číslo: P22V00002689 Evidenční číslo zadavatele: SP8781/2022-525101
Datum zahájení:
13.09.2022
Nabídku podat do:
21.09.2022 08:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Projektová dokumentace pro stavební povolení a provedení stavby Realizace prvků PSZ v k.ú. Veselá u Valašského Meziříčí – I. etapa
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: 1. část plnění
Vypracování projektové dokumentace k žádosti o stavební a vodoprávní povolení a dokumentace pro provádění staveb v rozsahu dle vyhl. č. 146/2008 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace dopravních staveb a vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, včetně kladných vyjádření dotčených orgánů, provedení potřebného zaměření a provedení inženýrsko-geologického průzkumu pro stavební objekty:
SO 01 Hlavní polní cesta HC1-R
SO 02 Doplňková polní cesta DC1-R
SO 03 Trubní kanál ZAT1
SO 04 Trubní kanál ZAT2
SO 05 Záchytný a svodný příkop OP1
SO 06 Propustek PN23
2. část plnění
Vyřízení příslušného pravomocného stavebního a vodoprávního povolení
3. část plnění
Výkon autorského dozoru projektanta
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
448 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Zlínský kraj
Vsetín
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Zlínský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména
pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti
a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky
podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných
s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše
smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za
srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na
plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné
plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá
k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky
na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely
nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu,
úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během
plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování
základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou výzvy k podání nabídky.