DBID: 38209
Systémové číslo: P22V00001009 Evidenční číslo zadavatele: SP5246/2022-505101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-026075
Datum zahájení:
19.05.2022
Nabídku podat do:
09.06.2022 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Realizace PSZ v k. ú. Nákří
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zřízení, případně rekonstrukce vedlejších polních cest C6, C14 a C15 v k. ú. Nákří. Rekonstrukce polní cesty C6 bude rozdělena na dva úseky. První úsek cesty je navržen v kategorii 4,0/20 (z toho nezpevněná krajnice 2x0,25 m), o délce 747 m. Druhý úsek cesty je navržen v kategorii 4,5/30 (z toho nezpevněná krajnice 2x0,5 m), o délce 1 295 m. Novostavba polní cesty C14 je navržena v kategorii 4,5/30 (z toho nezpevněná krajnice 2x0,5 m), o délce 349 m. Novostavba polní cesty C15 je navržena v kategorii 4,5/30 (z toho nezpevněná krajnice 2x0,5 m), o délce 490 m.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
35 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihočeský kraj
České Budějovice
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Dodatkem č. 1 (2022) byly odsouhlaseny vícepráce ve výši 3 161 171,22 Kč bez DPH a méněpráce ve výši 1 596 907,80 Kč bez DPH, celkem byla tedy cena díla navýšena o 1 564 263,42 Kč bez DPH. Dále také došlo ke změně termínů dokončení stavebních prací a předání a převzetí díla.