DBID: 33864
Systémové číslo: P21V00001940 Evidenční číslo zadavatele: SP 369/2021-523101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-037948
Datum zahájení:
01.07.2021
Nabídku podat do:
02.08.2021 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Molenburk
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění podlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ“) v katastrálním území Molenburk, na základě žádosti vlastníků pozemků podle zákona č. 139/2002 Sb., o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech, ve znění pozdější právní úpravy a souvisejících právních předpisů, s cílem prostorově a funkčně uspořádat vlastnická práva k pozemkům a s nimi související věcná břemena, pozemky zpřístupnit a zajistit podmínky pro racionální hospodaření vlastníků půdy a zvýšení ekologické stability krajiny. Výsledky KoPÚ budou sloužit pro obnovu katastrálního operátu a jako neopomenutelný podklad pro územní plánování. Předpokládaná výměra řešeného území činí 249 ha.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 280 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Blansko
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Dodavatel bude plnit veškeré povinnosti vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pracovněprávních předpisů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Dodatkem č. 1 (2023) vícepráce ve výši 96 640,00 Kč bez DPH
Dodatkem č. 2 (2023) - změna způsobu předávání digitálních částí díla
Dodatkem č. 3 (2023) - změna termínu
Dodatkem č. 4 (2023) - méněpráce ve výši 17 520,00 Kč bez DPH
Dodatkem č. 5 (2024) - změna termínu
Dodatkem č. 6 (2024) - méněpráce ve výši 63 130,00 Kč bez DPH a vícepráce ve výši 35 000,00 Kč bez DPH.