Veřejná zakázka: Zajištění správy sídla ústředí SPÚ včetně zajištění provozu kotelen a údržby budov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 39187
Systémové číslo: P22V00001986
Evidenční číslo zadavatele: SZ SPU 222542/2022
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-029704
Datum zahájení: 26.07.2022
Nabídku podat do: 29.08.2022 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění správy sídla ústředí SPÚ včetně zajištění provozu kotelen a údržby budov
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění pro Českou republiku jako vlastníka budovy č.p. 950 stojící na pozemku parc. č. 301/1 a budovy č. p. 1024, stojící na pozemku parc. č. 302/2, k. ú. Žižkov, obec Praha, včetně jejich součástí a příslušenství (dále jen „nemovitosti") a SPÚ jako uživatele s pověřením hospodařit s uvedenými nemovitostmi následující činnosti:
a) výkon správy a provozování uvedených nemovitostí;
b) zajištění provozu zařízení (plynových kotelen v objektech budov „A“ i B“) pro výrobu a rozvod tepla a teplé užitkové vody v areálu ústředí SPÚ;
c) zajištění skartace dokumentů;
d) provádění běžné údržby (drobné opravy zařízení, včetně zámečnických prací, drobné stěhovací práce) a dalších činností souvisejících s provozem uvedených nemovitostí

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 4 500 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: Úsek ústředního ředitele
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
23.08.2022 14:07 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Marie Konvičná Vysvětlení zadávací dokumentace 01    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 29.07.2022 29.07.2022
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 04.11.2022 04.11.2022

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.spucr.cz/vz00039187

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
KART, spol. s r.o. 45791023 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Raamar, s.r.o. 26024705 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ano [info]
Vít Lakomý 48712761 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
ZENOVA services s.r.o. 25051865 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 01.11.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Vít Lakomý 48712761 Česká republika 3 815 904,00 4 617 243,84

Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště
Jana Landová 04603907 Česká republika


Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 79 498,00 96 192,58
2023 953 976,00 1 154 310,96