DBID: 49421
Systémové číslo: P25V00000427 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ SP1302/2025-523101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
28.02.2025
Nabídku podat do:
18.03.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: JPÚ upřesnění přídělu – určení hranic pozemků v k.ú. Vranovská Ves
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zpracování jednoduchých pozemkových úprav – upřesnění přídělu – určení hranic pozemků (dále jen „JPÚ“) v k.ú. Vranovská Ves, včetně provedení nezbytných zeměměřičských činností určených pro obnovu katastrálního operátu, kdy přesnost geometrického a polohového určení bude odpovídat kódu 3 charakteristiky kvality dle § 7 odst. 3 a bodu 13 přílohy vyhlášky č. 357/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální vyhláška), ve znění pozdějších předpisů. Předpokládaná výměra řešeného území je 237 ha.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 504 143 Kč bez DPH
Místo plnění
Znojmo
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zabezpečí dodavateli u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění této veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do třiceti (30) kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu, úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 zadávací dokumentace.