DBID: 49171
Systémové číslo: P25V00000176 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ/SP466/2025-505205 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-007516
Datum zahájení:
04.02.2025
Nabídku podat do:
11.03.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KoPÚ v k. ú. Borová Lada a Knížecí Pláně
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ“) v katastrálních územích Borová Lada a Knížecí Pláně, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální vyhláška), ve znění pozdějších předpisů. Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
9 943 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Prachatice
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky)
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku
Předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady;
e) implementaci nového nebo značně zlepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné.