DBID: 43212
Systémové číslo: P23V00002015 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ/2023 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-030664
Datum zahájení:
14.07.2023
Nabídku podat do:
15.08.2023 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Rožnov
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem díla je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav v k.ú. Rožnov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb.
Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
Předpokládaná výměra řešeného území je 181 ha.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 443 100 Kč bez DPH
Místo plnění
Královéhradecký kraj
Náchod
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Královéhradecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou č. 7 Zadávací dokumentace.
Příloha č. 1 Krycí list nabídky
Příloha č. 2 Etický kodex
Příloha č. 3 Čestné prohlášení dodavatele ke střetu zájmů
Příloha č. 4 Obchodní podmínky ve formě závazného vzoru návrhu smlouvy
Příloha č. 5 Položkový výkaz činností - pro stanovení nabídkové ceny, včetně harmonogramu plnění hlavních celků
Příloha č. 6 Čestné prohlášení o splnění kvalifikace
Příloha č. 7 Čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky
Příloha č. 8 Čestné prohlášení o papíru použitém pro tisk dokumentů předávaných listinné podobě
Příloha č. 9 Čestné prohlášení dodavatele k osobám - držitelům úředního oprávnění
Příloha č. 10 Statistické údaje z KN
Příloha č. 11 Základní mapa se zákresem předpokládaného obvodu KoPÚ
Příloha č. 12 Ortofoto mapa se zákresem předpokládaného obvodu KoPÚ
Příloha č. 13 Grafické znázornění obvodu KoPÚ (ve formátu *.vyk)
Dodatek č. 1 (23.10.2024) - navýšení ceny díla v důsledku inflace o 188 710,00 Kč bez DPH;
Dodatek č. 2 (11.11.2024) - méněpráce ve výši 38 500,00 Kč bez DPH.