DBID: 43191
Systémové číslo: P23V00001994 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-024586
Jedná se o část veřejné zakázky:
KoPÚ Stará Oleška, KoPÚ Nová Oleška
Datum zahájení:
08.06.2023
Nabídku podat do:
13.07.2023 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KoPÚ Nová Oleška
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Do obvodu KoPÚ v k. ú. Nová Oleška bude zahrnuta většina k. ú. mimo lesního celku v severozápadní části k.ú. za silnicí č. III/25854 a pozemků na okraji severovýchodní části k.ú.
V rámci v katastru nemovitostí již zapsané KoPÚ v k. ú. Srbská Kamenice byla vyšetřena část společné hranice mezi k. ú. Srbská Kamenice a k. ú. Stará Oleška v severní části k. ú.
Předpokládaná výměra řešeného území je v k. ú. Nová Oleška 140 ha.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 293 600 Kč bez DPH
Místo plnění
Děčín
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatel předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.