DBID: 43053
Systémové číslo: P23V00001856 Evidenční číslo zadavatele: PC/2023
Datum zahájení:
24.05.2023
Nabídku podat do:
06.06.2023 08:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Společná zařízení v k.ú. Kladruby nad Labem
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Rekonstrukci polní cesty C4 a pročištění levostranného svodného příkopu v k.ú. Kladruby nad Labem. V celé délce úseku bude provedeno odstranění stávajících povrchů vozovky.
Rekonstruovaný úsek polní cesty v délce cca 403 m je navržen v kategorii P 3,5/20 se štěrkovým krytem v délce cca 383 m a napojení polní cesty na silnici III. třídy v délce cca 20 m bude s krytem ze štětové kamenné dlažby. Součástí napojení je vybudování propustku DN 600 (požadavek SÚS) a pročištění stávajícího silničního příkopu. Příčný sklon jednostranný, odvodnění je řešeno do levostranného příkopu, který je rozdělen do tří částí a bude fungovat jako zasakovací. Na začátku trasy PC je příkop zaústěn do silničního příkopu. Příkop polní cesty bude lokálně doplněn o zasakovací rýhu.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
5 765 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Pardubice
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Pardubický kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatel podepíše čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 Výzvy.