Veřejná zakázka: KoPÚ Radešín u Lipové a Libov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 41727
Systémové číslo: P23V00000531
Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-007893
Datum zahájení: 20.02.2023
Nabídku podat do: 27.03.2023 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: KoPÚ Radešín u Lipové a Libov
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Zhotovení a dodání návrhu komplexních pozemkových úprav v k.ú. Radešín u Lipové a v části k.ú. Chuderov a návrhu komplexních pozemkových úprav v k.ú. Libov (dále jen "KoPÚ"), včetně veškerých nezbytných geodetických činností určených pro obnovu operátu katastru nemovitostí, dále vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledku KoPÚ do katastru nemovitostí včetně DKM.
Obě pozemkové úpravy mají stejné zadání a s ohledem na charakter zakázky je bude provádět jeden dodavatel. Na každou komplexní pozemkovou úpravu bude samostatná smlouva. Výměra KoPÚ v k.ú. Radešín u Lipové a v části k.ú. Chuderov je 284 ha, výměra KoPÚ v k.ú. Libov je 161 ha.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 4 111 800 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ústecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Ústecký kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
      Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
      Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
      Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
      Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
  • Jiné
    • Dodavatel předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky