Veřejná zakázka: Výsadba biokoridoru s funkcí větrolamu LBK11a v k. ú. Měnín

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 41500
Systémové číslo: P23V00000304
Evidenční číslo zadavatele: NPO/2023
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-006245
Datum zahájení: 07.02.2023
Nabídku podat do: 10.03.2023 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výsadba biokoridoru s funkcí větrolamu LBK11a v k. ú. Měnín
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je založení biokoridoru a funkcí větrolamu, navrženého v rámci komplexních pozemkových úprav v k.ú. Měnín, které bude spočívat ve výsadbě autochtonních dřevin a založení travního porostu na pozemcích ve vlastnictví Obce Měnín. Návrh výsadby tohoto prvku ÚSES je řešen s ohledem na minimalizaci pozdější údržby. Pozemky byly k realizaci vymezeny jako opatření k zajištění ochrany přírody a krajiny. Pozemky jsou v současné době zemědělsky obhospodařované. Celková výměra určená pro realizace výsadeb je 1,99 ha. Součástí realizace je oplocení jednotlivých prvků a následná údržba zeleně po dobu 3 let.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 5 144 900 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Jihomoravský kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Dodavatel bude plnit veškeré povinnosti vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pracovněprávních předpisů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
      Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
      Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
      Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF 00_ZD NPO OŘ služby - podepsáno.pdf 593.41 KB
zadávací dokumentace přílohy 1-7 Archiv ZIP přílohy 1-7 zadávací dokumentace.zip 1.16 MB
zadávací dokumentace Příloha 8 - projektová dokumentace Archiv ZIP 08_projektová dokumentace.zip 10.22 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
01.03.2023 07:55 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jarmila Garlíková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
22.02.2023 12:47 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jarmila Garlíková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 10.02.2023 10.02.2023
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 26.04.2023 26.04.2023

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.spucr.cz/vz00041500

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
FLORSTYL s.r.o. 60731346 Česká republika 2 696 303,77 3 262 527,56 Ne
Greensite s.r.o. 09171118 Česká republika 3 618 141,69 4 377 951,44 Ne
KAVYL, spol. s r.o. 49975358 Česká republika 3 298 908,65 3 991 679,47 Ne
KHL-EKO, a.s. 26160277 Česká republika 2 963 249,85 3 585 532,32 Ne
STROMMY COMPANY s.r.o. 01919652 Česká republika 3 073 493,43 3 718 927,05 Ne
VYKRUT zahradní služby a.s. 03921921 Česká republika 3 689 322,18 4 464 079,84 Ne
Zahradnické úpravy s.r.o. 27707113 Česká republika 3 727 279,85 4 510 008,62 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 21.04.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FLORSTYL s.r.o. 60731346 Česká republika 2 696 303,77 3 262 527,56
Dodatkem č. 1 (2023) navýšena cena o 67.960 Kč bez DPH


Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště
Ústav archeologické památkové péče Brno, v.v.i 48511005 Česká republika


Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 2 259 553,36 2 734 059,57