DBID: 38325
Systémové číslo: P22V00001125 Evidenční číslo zadavatele: NPO/2022 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-037998
Datum zahájení:
23.05.2022
Nabídku podat do:
10.06.2022 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Realizace PSZ - Retenční nádrž VN 1 v k. ú. Malčice
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je stavba nové retenční nádrže se zemní homogenní hrází, výpustným zařízením, škrtící clonou odtoku (na maximální neškodný průtok) a bezpečnostním přelivem (se stokou k bezpečnému provedení zbylého průtoku po transformaci stoleté povodně) nacházející se cca 0,3 km západně od sídla Malčice (obec Mirkovice).
Hlavním účelem navržené retenční nádrže je protipovodňová ochrana níže ležícího sídla Malčice. Doplňkovou funkcí nádrže je funkce ekologická, u výpusti nádrže vnikne drobná stálá vodní plocha (cca 220 m2), tj. vhodný biotop zejména pro obojživelníky a vodní bezobratlé. Stavba je v souladu s územním plánem obce a plánem společných zařízení KoPÚ Malčice.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
6 900 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihočeský kraj
Český Krumlov
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.