Veřejná zakázka: Dodávka nábytku na KPÚ pro Plzeňský kraj a Pobočky 2021

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 36906
Systémové číslo: P21V00004983
Evidenční číslo zadavatele: SP12483/2021-504101
Datum zahájení: 29.11.2021
Nabídku podat do: 06.12.2021 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka nábytku na KPÚ pro Plzeňský kraj a Pobočky 2021
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem objednávky je dodávka a montáž kancelářského nábytku a kancelářských křesel do budovy Krajského pozemkového úřadu na adresu nám. Generála Píky 2110/8, 326 00 Plzeň, v dodávce na uvedenou adresu je zahrnuto i kancelářské křeslo pro Pobočku Domažlice a kusový nábytek pro Pobočku Klatovy. Dále se jedná o dodávka u montáž kuchyňky do budovy Pobočky Tachov na adrese T.G.M. 1326, Tachov.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 92 100 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Plzeňský kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
nám. Generála Píky 2110/8
326 00 Plzeň

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky na VZMR Dokument PDF Výzva k podání nabídky na VZMR.pdf 462.38 KiB
Příloha č. 1 Krycí list elektronicky podepsaná Dokument PDF 2) Příloha č. 1 - Krycí list.pdf 226.89 KiB
Příloha č. 2 Čestné prohlášení - základní způsobilost elektronicky podepsané Dokument PDF Příloha č. 2 ČP základní způsobilost.pdf 347.01 KiB
Příloha č. 3 Čestné prohlášení - souhlasy elektronicky podepsané Dokument PDF Příloha č. 3 ČP souhlasy.pdf 281.52 KiB
Příloha č. 4 Čestné prohlášení společensky odpovědného plnění veřejné zakázky elektronicky podepsané Dokument PDF Příloha č. 4 ČP odpovědné zadávání.pdf 265.75 KiB
Příloha č. 5 Návrh objednávky elektronicky podepsáno Dokument PDF Příloha č. 5 Návrh objednávky.pdf 279.05 KiB
Příloha č. 6 Specifikace nábytku elektronicky podepsáno Dokument PDF Příloha č. 6 seznam nábytku.pdf 148.39 KiB
Příloha č. 1 Krycí list editovatelná příloha Dokument MS Word 2) Příloha č. 1 - Krycí list.docx 37.25 KiB
Příloha č. 2 Čestné prohlášení - základní způsobilost editovatelná příloha Dokument MS Word 3) Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx 26.18 KiB
Příloha č. 3 Čestné prohlášení - souhlasy editovatelná příloha Dokument MS Word 4) Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - souhlasy.docx 30.04 KiB
Příloha č. 4 Čestné prohlášení společensky odpovědného plnění veřejné zakázky editovatelná příloha Dokument MS Word 14) Čestné prohlášení odpovědné zadavání.docx 26.96 KiB
Příloha č. 5 Návrh objednávky editovatelná příloha Dokument MS Word Příloha č. 5 Návrh objednávky.docx 119.86 KiB
Příloha č. 6 Specifikace nábytku editovatelná příloha Dokument MS Excel Příloha č. 6 seznam nábytku.xlsx 10.97 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky