DBID: 33839
Systémové číslo: P21V00001915 Evidenční číslo zadavatele: SP6000/2021-505101
Datum zahájení:
28.05.2021
Nabídku podat do:
07.06.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Plán společných zařízení a realizační projekt vodohospodářských opatření v části katastrálního území Bohdalovice u Větřní
Druh veřejné zakázky: Služby
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Veřejná zakázka je dělena na 2 části:
Část 1. - Vypracování Plánu společných zařízení na části katastrálního území Bohdalovice u Větřní
Část 2. - Vypracování realizačního projektu na plánem společných zařízení navrhovaná opatření včetně vydání odpovídajícího druhu povolení k realizaci stavby.
Předmětem veřejné zakázky bude návrh revitalizace HOZ: 2040000240-11201000 s vybudováním tůní případně malé vodní nádrže.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
620 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihočeský kraj
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Dodavatel se zavazuje čestným prohlášením, že zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel se čestným prohlášením zavazuje, že zajistí
- sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky)
- řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel zajistí snížení negativního dopadu činností při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména
- využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
- tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
- předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
- předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatel se bude podílet na implementaci nového nebo značně zlepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné. Dodavatel podepíše čestné prohlášení.