DBID: 39476
Systémové číslo: P22V00002275 Evidenční číslo zadavatele: NPO/2022 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-044646
Datum zahájení:
10.08.2022
Nabídku podat do:
23.09.2022 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Poldr Cihelna v k.ú. Močovice
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Výstavba poldru Cihelna v k.ú. Močovice v souladu se schváleným návrhem komplexních pozemkových úprav. Součástí stavby je výstavba poldru, přeložka toku, úprava studny, kácení, výsadba doprovodné zeleně včetně následné tříleté péče (následná péče - samostatná smlouva).
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
24 425 900 Kč bez DPH
Místo plnění
Kutná Hora
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Středočeský kraj a hl. m. Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíší čestné prohlášení, které je přílohou číslo 5 Zadávací dokumentace
Dodatek č. 1 (2022) - prodloužení dílčího termínu plnění
Dodatek č. 2 (2023) - vícepráce, navýšení o 909 803,28 Kč bez DPH
Dodatek č. 3 (2023) - vícepráce a méně práce, navýšení o 1 082 422,35 Kč bez DPH
Dodatek č. 4 (2023) - prodloužení termínů u uzlových bodů
Dodatek č. 5 (2023) - vícepráce a méně práce, navýšení o 276 716,21 bez DPH