DBID: 33674
Systémové číslo: P21V00001750 Evidenční číslo zadavatele: 544101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-017780
Datum zahájení:
17.05.2021
Nabídku podat do:
13.07.2021 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Realizace polní cesty C3 v k.ú. Hradec nad Svitavou
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Jedná se o rekonstrukci stávající, hlavní polní cesty s cílem odklonit zemědělskou dopravu ze silnice I/43. Trasa kopíruje zvlněný terén, začíná stávajícím hospodářským sjezdem ze silnice II/366, vede jižním směrem, v km 3,250 se stáčí západním směrem, kříží silnici I/43 (km 3,815) a končí napojením na stávající zpevněnou polní cestu v jižní části intravilánu obce.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
79 411 318 Kč bez DPH
Místo plnění
Svitavy
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Pardubický kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici. Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku. Předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Z důvodu maximální otevřenosti pro potencionální dodavatele a transparentnosti postupu zadavatele Státní pozemkový úřad představil na začátku roku plán nejvýznamnějších zakázek na kalendářní rok 2021, v němž je uvedena i tato veřejná zakázka. Dodavatelé tak mohou na základě získaných informací s předstihem lépe alokovat své kapacity a Státní pozemkový úřad bude mít větší šanci obdržet ty nejlepší nabídky.