Veřejná zakázka: Zajištění správy, ostrahy a úklidu v budovách SPÚ v Jihlavě a v Třebíči v letech 2018 a 2019

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva
Výzva k podání nabídek Dokument PDF Vyzva_k_podani_nabidek.pdf 1.05 MB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni_o_vyberu_dodavatele.p df 1,006.79 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnuti_o_vyberu_dodavatele .pdf 1.05 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Pisemna_zprava_zadavatele.pdf 1.01 MB
Smlouva, její změny a dodatky
Smlouva o dílo Dokument PDF SoD správa, ostraha, úklid 2018 - 2019.pdf 392.16 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 03.01.2018 03.01.2018
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 29.12.2017 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky