DBID: 51060
Systémové číslo: P25V00002066 Evidenční číslo zadavatele: SZP / SP6477/2025-523101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
02.09.2025
Nabídku podat do:
22.09.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Stavba PEO v lokalitách U studny a Bergus v k.ú. Perná
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Jedná se o realizaci společných zařízení po ukončení JPÚ v lokalitách U studny a Bergus v k.ú. Perná. Předmětem plnění veřejné zakázky na stavbu je výstavba deseti protierozních přehrážek, jedné tůně a dvou polních cest s povrchem z MZK v k.ú. Perná. Realizací projektu dojde k posílení retence a akumulace vody v krajině, zvýšení zásob užitkové vody a ochraně před škodlivými účinky vod jako je eroze.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
16 504 168 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel sjedná a bude dodržovat smluvní podmínky se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Dodavatel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel zajistí snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak:
- Využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
- Tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
- Předcházením znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
- Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.