DBID: 47037
Systémové číslo: P24V00001512 Evidenční číslo zadavatele: NPO/2024 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-041266
Datum zahájení:
26.06.2024
Nabídku podat do:
15.07.2024 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Biocentrum BC5 v k.ú. Dyjákovičky
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je výsadba biocentra BC5 v k.ú. Dyjákovičky a zajištění následné pěstební péče. Jedná se o doplňující prvek Protipovodňového opatření Obce Dyjákovičky, jehož účelem je zachycení přívalové vlny na Haťském potoce rozlivem do biocentra BC5 v lokalitě U kapličky.
Biocentrum BC 5 o výměře 24 966 m2, nově založený na orné půdě, druhová skladba dle STG – 1 BC-C (3)4, je situován na pozemku p.č. KN 7042 v k.ú. Dyjákovičky.
Součástí realizace je geodetické vytyčení pozemků před zahájením realizace služeb, zajištění provedení archeologického průzkumu a tříleté následné péče.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 313 100 Kč bez DPH
Identifikátor dotačního projektu:
NPO
Místo plnění
Znojmo
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel sjedná a bude dodržovat smluvní podmínky se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Dodavatel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnuta k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel zajistí snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak: - využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici, - Tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku. - Předcházením znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit. - Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.