DBID: 46618
Systémové číslo: P24V00001093 Evidenční číslo zadavatele: PD/SP3122/2024-514204
Datum zahájení:
06.05.2024
Nabídku podat do:
20.05.2024 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: PD - Soustava tůní T1-T3 v k.ú. Kunčina Ves
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zajištění vypracování projektové dokumentace pro vydání stavebního (vodoprávního) povolení (DSP) a pro provádění stavby (DPS) společně s provedením podrobného geotechnického průzkumu v rozsahu nezbytném pro realizaci níže uvedené stavby.
Jedná se o realizaci dvou nových tůní na pozemku č. 3323 a provedení nutných úprav u jedné stávající tůně na pozemku č. 3306. Vše v k.ú. Kunčina Ves u Zdobnice. Dle PSZ jde o tůně T1, T2 a T11. V rámci stavby dojde také k rekonstrukci toku IDVT – 10170013 v úseku mezi jednotlivými tůněmi a propustku PN3 pod silnicí III/31816. Dle PSZ se jedná o prvek VT1 od km 0,014 do cca 0,1160 km. Zbylý úsek VT1 se v současné době realizovat neplánuje.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
360 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Rychnov nad Kněžnou
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Královéhradecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady
Jiné
implementaci nového nebo značně zlepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné.