DBID: 43666
Systémové číslo: P23V00002469 Evidenční číslo zadavatele: PD/SP7505/2023-508203
Datum zahájení:
12.07.2023
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: PD a AD pro prvky PSZ v k. ú. Všestudy
Druh veřejné zakázky: Služby
Zakázka je dělena na části
(jako samostatná zadávací řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování 2 projektových dokumentací (dále jen „PD") pro stavební řízení na vlastní realizaci stavby v rámci schváleného plánu společných zařízení včetně stavebního povolení, geotechnického průzkumu (dále jen „GTP“) a autorského dozoru (dále jen „AD").
Veřejná zakázka je rozdělena na 2 samostatné části.
Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu část nebo na obě části veřejné zakázky současně. Pro každou část veřejné zakázky požaduje zadavatel předložit samostatný návrh smlouvy o dílo.
Prvky PSZ v k. ú. Všestudy, okres Chomutov v Ústeckém kraji.
Část 1 - Projektová dokumentace, GTP a autorský dozor pro cesty a IP v k. ú. Všestudy.
Část 2 - Projektová dokumentace a autorský dozor pro VN 1 a VN 2 v k. ú. Všestudy.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
převážně zakázka malého rozsahu
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
970 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústecký kraj
Chomutov
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Státní pozemkový úřad,
KPÚ pro Ústecký kraj,
Pobočka Chomutov,
Jiráskova 2528,
430 03 Chomutov
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména
pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti
a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky
podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných
s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše
smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za
srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na
plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné
plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá
k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky
na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely
nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu,
úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během
plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování
základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Přílohou č. 7 výzvy je Etický kodex dodavatele veřejné zakázky.
Podáním nabídky do tohoto výběrového řízení vyjadřuje dodavatel svůj souhlas se zásadami a pravidly, která jsou v tomto kodexu uvedena, zavazuje se respektovat je a jednat v souladu s nimi.