DBID: 43344
Systémové číslo: P23V00002147 Evidenční číslo zadavatele: KoPÚ Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-025705
Datum zahájení:
15.06.2023
Nabídku podat do:
14.08.2023 08:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Komplexní pozemkové úpravy v k. ú. Krpy a Úhelnice
Druh veřejné zakázky: Služby
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ“) v katastrálním území Krpy a katastrálním území Úhelnice, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální vyhláška), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „katastrální vyhláška“).
Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
5 109 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Mladá Boleslav
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Středočeský kraj a hl. m. Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
Z důvodu maximální otevřenosti pro potenciální dodavatele a transparentnosti postupu zadavatele, Státní pozemkový úřad představil plán nejvýznamnějších veřejných zakázek na kalendářní rok 2023, v němž je uvedena i tato veřejná zakázka. Dodavatelé tak mohou na základě získaných informací s předstihem lépe alokovat své kapacity a Státní pozemkový úřad bude mít větší šanci obdržet ty nejlepší nabídky.
Jiné
Dodavatelé předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.