Veřejná zakázka: KoPÚ Stará Oleška

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 43190
Systémové číslo: P23V00001993
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-024584
Jedná se o část veřejné zakázky: KoPÚ Stará Oleška, KoPÚ Nová Oleška
Datum zahájení: 08.06.2023
Nabídku podat do: 13.07.2023 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: KoPÚ Stará Oleška
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Do obvodu KoPÚ v k. ú. Stará Oleška bude zahrnuta většina k. ú. Stará Oleška, mimo zastavěného území obce, lesního celku a navazující zastavěné části ve východní části k. ú. a chatové oblasti v jihovýchodní části k. ú.
V rámci v katastru nemovitostí již zapsané KoPÚ v k. ú. Markvartice byla vyšetřena část společné hranice mezi k. ú. Markvartice a k. ú. Stará Oleška. V rámci KoPÚ v k. ú. Srbská Kamenice byla vyšetřena část společné katastrální hranice mezi k. ú. Srbská Kamenice a k. ú. Stará Oleška. Na části průběhu této společné katastrální hranice je navržena změna jejího průběhu, která dosud nebyla zapsána do katastru nemovitostí (viz Příloha č. 8).
Předpokládaná výměra řešeného území je v k. ú. Stará Oleška 354 ha (před zápisem změny průběhu katastrální hranice do katastru nemovitostí.)

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 271 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Děčín

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Ústecký kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
      Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
      Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
      Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
      Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
  • Jiné
    • Dodavatel předloží v rámci nabídky ČP ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky