DBID: 41807
Systémové číslo: P23V00000611 Evidenční číslo zadavatele: PÚ / SP2481/2023-523206
Datum zahájení:
15.03.2023
Nabídku podat do:
24.03.2023 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Vytyčení pozemků po KoPÚ v k.ú. Suchohrdly u Miroslavi a Petrovice u Moravského Krumlova - II. etapa (jaro 2023)
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Vytyčení a stabilizace hranic pozemků podle § 12 odst. 2 zákona č. 139/2002 Sb., o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech a o změně zákona č. 229/1991 Sb., o úpravě vlastnických vztahů k půdě jinému zemědělskému majetku, ve znění pozdějších předpisů, a to na základě žádosti vlastníků pozemků.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
167 400 Kč bez DPH
Místo plnění
Znojmo
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zabezpečí dodavateli u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění této veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do třiceti (30) kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu, úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 zadávací dokumentace (výzvy).
V příloze zasíláme Výzvu k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby "Vytyčení pozemků po KoPÚ v k.ú. Suchohrdly u Miroslavi a Petrovice u Moravského Krumlova". Současně zasíláme potřebné přílohy.