Veřejná zakázka: Realizace PSZ v k. ú. Chvalšiny HPC 2 - 1. etapa

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 40408
Systémové číslo: P22V00003207
Evidenční číslo zadavatele: SP9823/2022-505101
Datum zahájení: 20.10.2022
Nabídku podat do: 31.10.2022 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Realizace PSZ v k. ú. Chvalšiny HPC 2 - 1. etapa
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Jedná se o rekonstrukci části polní cesty v k. ú. Chvalšiny. Rekonstruovaná část cesty HPC 2 o délce 644 m vede západním směrem od obce Chvalšiny, je navržena v kategorii P 3,8/30 s jízdním pruhem šířky 3,0 m a oboustrannou nezpevněnou krajnicí šířky 0,4 m. Vrstvy budou opatřeny infiltračním postřikem a následně bude položena vrstva asfaltobetonu ABS II 16. Tato stavba vychází z plánu společných zařízení, který byl zpracován v rámci schválených pozemkových úprav v k. ú. Chvalšiny.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 750 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihočeský kraj
  • Český Krumlov

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Jihočeský kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
      Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
      Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
      Předcházení znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
      Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
  • Jiné
    • Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou číslo 5 Zadávací dokumentace.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky