DBID: 40408
Systémové číslo: P22V00003207 Evidenční číslo zadavatele: SP9823/2022-505101
Datum zahájení:
20.10.2022
Nabídku podat do:
31.10.2022 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Realizace PSZ v k. ú. Chvalšiny HPC 2 - 1. etapa
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Jedná se o rekonstrukci části polní cesty v k. ú. Chvalšiny. Rekonstruovaná část cesty HPC 2 o délce 644 m vede západním směrem od obce Chvalšiny, je navržena v kategorii P 3,8/30 s jízdním pruhem šířky 3,0 m a oboustrannou nezpevněnou krajnicí šířky 0,4 m. Vrstvy budou opatřeny infiltračním postřikem a následně bude položena vrstva asfaltobetonu ABS II 16. Tato stavba vychází z plánu společných zařízení, který byl zpracován v rámci schválených pozemkových úprav v k. ú. Chvalšiny.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 750 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihočeský kraj
Český Krumlov
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou číslo 5 Zadávací dokumentace.