DBID: 33834
Systémové číslo: P21V00001910 Evidenční číslo zadavatele: SP5287/2021-505101 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-027621
Datum zahájení:
10.06.2021
Nabídku podat do:
29.06.2021 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Líšnice u Kostelce
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen "KoPÚ") v katastrálním území Líšnice u Kostelce včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí. Výsledky pozemkových úprav budou sloužit pro obnovu katastrálního operátu a jako neopomenutelný podklad pro plánování a architekturu krajiny. Do obvodu KoPÚ bude zahrnuto celé katastrální území mimo zastavěné území obce, zemědělského areálu, zastavěné území ve východní a severozápadní části k.ú. a velkých lesních komplexů v severovýchodní a jižní části k.ú. Do obvodu KoPÚ jsou zahrnuty některé menší lesní pozemky jako pozemky řešené dle §2 zákona, u kterých bude provedeno zjišťování průběhu vlastnických hranic v lesních porostech. Předpokládaná výměra řešeného území KoPÚ je 290 ha.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 030 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihočeský kraj
České Budějovice
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihočeský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatel podepíše čestné prohlášení, které je přílohou č. 8 a přílohu č. 11 Zadávací dokumentace.
Dodatkem č. 1 (2022) navýšena cena o 6 000 Kč bez DPH a snížena cena o 2 850 Kč bez DPH. Celková cena díla byla tedy navýšena o 3 150 Kč bez DPH -> nová celková cena díla je 1 539 650 Kč bez DPH.
Dodatkem č. 2 (2023) navýšena cena o 63 320 Kč bez DPH a došlo ke změně termínů. Celková nová cena díla je 1 602 970 Kč bez DPH.
Dodatkem č. 3 (2023) došlo ke změně termínů.
Dodatek č. 4 (2023) - Výměnné uložiště SPÚ
Dodatek č. 5 (2025) - méněpráce 19 400 Kč, vícepráce 15 000 Kč, tzn. snížení ceny o 4 400 Kč bez DPH; změna termínu