DBID: 14936
Evidenční číslo: SPU 331641/2021
Datum uzavření smlouvy: 10.09.2021
ID smlouvy v ISRS:
16465959
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 192 000,00
Cena v Kč vč. DPH: 232 320,00
Objednávka - Rozvoj a uživatelské úpravy nástroje Centrální správy logů
Ústředí-VZ
Předmětem objednávky je dodávka služeb rozvoje a zákaznických úprav centrálního systému logování Elisa. Objednatel v rámci dílčích požadavků bude specifikovat konkrétní úpravy nástroje či jednotlivých funkcí. Cena jednotlivých úprav bude sjednána na základě smluvené hodinové sazby, náročnosti jednotlivých požadavků a požadovaném termínu dodání.
Služby vyžádané Objednatelem budou poskytovány za následujících cenových podmínek:
• Při dílčí objednávce prací v rozsahu 10 a více hodin čerpaných během 30 dní, s garancí dodavatele zahájit práce do 10-ti pracovních dnů, za cenu 1800 Kč bez DPH za hodinu
• Při dílčí objednávce prací v rozsahu do 10 hodin, s garancí dodavatele zahájit práce do 5-ti pracovních dnů, za cenu 2000 Kč bez DPH za hodinu
• Při dílčí objednávce prací v rozsahu do 10 hodin, s garancí dodavatele zahájit práce následující pracovní den, za cenu 2500 Kč bez DPH za hodinu
Použitá sazba bude předem domluvena na základě poptávky Objednatele, nabídky Zhotovitele a dílčí objednávky Objednatele, a to buď formou emailové komunikace či komunikace v helpdesku Zhotovitele.
Cena je konečná, nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění.
Bližší specifikace služeb
• řešení nahlášených incidentů, problémů a konzultací nespadajících do záruční podpory,
• úpravy systému a jeho funkcionalit, integrace na nové IS objednatele,
• provádění aktualizací programového vybavení se zaškolením do nových funkcionalit,
• vyžádané, technicky zaměřené konzultace nebo práce