Veřejná zakázka: TDS a koordinátor BOZP při realizaci staveb PCE a VHO v k.ú. Rytířov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 42252
Systémové číslo: P23V00001055
Datum zahájení: 23.03.2023
Nabídku podat do: 31.03.2023 08:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: TDS a koordinátor BOZP při realizaci staveb PCE a VHO v k.ú. Rytířov
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Výkon technického dozoru investora a další inženýrsko-investorské činnosti a zajištění činnosti koordinátora BOZP včetně vypracování plánu BOZP v rozsahu nezbytném pro realizaci staveb PCE a VHO v k.ú. Rytířov.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 225 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Děčín

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Ústecký kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Pobočka Děčín, ul. 28. října 979/19, 405 01 Děčín I

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Budou dodržovány povinnosti vyplývající z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Dodržování smluvních podmínek se svými případnými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby. Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30-ti kalendářních dnů.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Snížení negativního dopadu činností při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak:
      - využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici
      - tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku
      - předcházení znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění zakázky způsobit
      - předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
28.03.2023 13:32 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jitka Blehová Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.spucr.cz/vz00042252

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
3L studio s.r.o. 25462644 Česká republika 178 000,00 215 380,00 Ne
IPSUM CZ s.r.o. 25701347 Česká republika 177 750,00 215 077,50 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 17.04.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
IPSUM CZ s.r.o. 25701347 Česká republika 177 750,00 215 077,50

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 88 875,00 107 538,75