Zakázka: PTK k veřejné zakázce na nákup osobních ochranných pracovních pomůcek v rámci DNS

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Zadávání
Probíhá zadávací řízení
DBID: 50996
Systémové číslo: P25V00002002
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 29.07.2025
Nabídku podat do: 12.08.2025 00:00

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: PTK k veřejné zakázce na nákup osobních ochranných pracovních pomůcek v rámci DNS
  • Druh zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
DNS je díky jednoduchému procesu vhodným prostředkem pro zpřístupnění veřejných zakázek malým a středním podnikům, které mají často vliv na místní zaměstnanost. Zadávání veřejných zakázek v rámci DNS se rozpadá do dvou základních fází. V první fázi se dynamický nákupní systém zavádí, ve druhé fázi pak dochází v zavedeném DNS k zadávání jednotlivých veřejných zakázek.

Výhody DNS: Dodavatelé, kteří jsou již zavedeni do DNS v něm zůstávají a nemusí opětovně prokazovat splnění kritérií základní způsobilosti a kvalifikace. Tito dodavatelé budou už jen obesíláni zadavatelem výzvou k podání cenové nabídky.

Předmětem veřejné zakázky bude zavedení DNS na nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro SPÚ.

Veřejná zakázka bude dělena na části: Část I – Dodávka OOPP obuv – vysoké, nízké, gumové holínky; Část II – Dodávka OOPP oděv; Část III – Dodávka OOPP drogerie.

Dodavatel se může hlásit na jednu nebo na více částí veřejné zakázky.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: Úsek ústředního ředitele
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husinecká 1024/11a
13000 Praha

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy