Veřejná zakázka: Zajištění podpory provozu aplikací Centrální dlužník, Ostatní pohledávky a Evidence vymáhaných pohledávek v letech 2025-2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 50208
Systémové číslo: P25V00001215
Evidenční číslo zadavatele: OZ/SZ SPU 166222/2025
Datum zahájení: 14.05.2025
Nabídku podat do: 22.05.2025 09:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění podpory provozu aplikací Centrální dlužník, Ostatní pohledávky a Evidence vymáhaných pohledávek v letech 2025-2026
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je poskytnutí služeb spočívajících v zajištění podpory provozu aplikací Centrální dlužník, Ostatní pohledávky a Evidence vymáhaných pohledávek pro Státní pozemkový úřad na dobu 13 měsíců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hlavní město Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: Úsek ústředního ředitele
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky