DBID: 49322
Systémové číslo: P25V00000327 Evidenční číslo zadavatele: PD/SP821/2025-523101
Datum nákupu / nabídek:
26.02.2025 16:40
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: PD - Výsadba části LBC 7 a části LBC 9 v k.ú. Hrabětice
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je zpracování PD na výsadbu (rozšíření) stávajících biocenter LBC7 a LBC9 v k.ú. Hrabětice včetně následné péče o porost.
Biocentrum LBC7 – doplnění stávajícího biocentra na pozemcích KN p.č. 12 605 a 12 629, LV 10001 v k.ú. Hrabětice, založený na orné půdě o výměře 1,7114 ha, délka cca 375 m, šířka cca 160 m, druhová skladba dle STG
Biocentrum LBC9 – doplnění stávajícího biocentra na pozemku KN p.č. 12 574, LV 10001 v k.ú. Hrabětice, založený na orné půdě o výměře 1,5954 ha, délka cca 223 m, šířka cca 183 m, druhová skladba dle STG.
Projektová dokumentace bude vypracována v souladu se schváleným plánem společných zařízení v k.ú. Hrabětice.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
přímé zadání
Předpokládaná hodnota:
280 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihomoravský kraj
Znojmo
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
hana.divinova@spu.gov.cz
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zabezpečí dodavateli u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění této veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do třiceti (30) kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu, úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.