DBID: 48943
Systémové číslo: P24V00003415 Evidenční číslo zadavatele: SP10340/2024-537204
Datum zahájení:
20.12.2024
Nabídku podat do:
03.01.2025 10:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Předběžný geotechnický průzkum pro KoPÚ Svrkyně a Hole u Svrkyně
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Zpracování geotechnického průzkumu v k. ú. Svrkyně. Geotechnický průzkum bude prováděn na vybraných lokalitách výše uvedeného katastrálního území, kde vyhodnotí geologické a hydrogeologické poměry a bude podkladem pro zpracování dokumentace technického řešení v rámci zpracování/aktualizace plánu společných zařízení.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
60 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Středočeský kraj
Praha-západ
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Středočeský kraj a hl. m. Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici.
Tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady
Jiné
Dodavatelé podepíší čestné prohlášení, které je přílohou č. 6 Výzvy k podání nabídky na podlimitní VZ.
Příloha č. 1 - Krycí list nabídky
Příloha č. 2 - Čestné prohlášení - základní způsobilost
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - profesní způsobilost a technická kvalifikace
Příloha č. 4 - Čestná prohlášení - souhlas se zadáním a podmínkami výběrového řízení,
prohlášení o úplnosti a pravdivosti nabídky
Příloha č. 5 - Čestné prohlášení - střet zájmů
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení - odpovědné plnění zakázky
Příloha č. 7 - Etický kodex
Příloha č. 8 - Návrh smlouvy o dílo
Příloha č. 9 – Mapové podklady a souřadnice