DBID: 47378
Systémové číslo: P24V00001853 Evidenční číslo zadavatele: SP2188/2024-537204
Datum zahájení:
17.07.2024
Nabídku podat do:
29.07.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Vytyčování po KoPÚ 2024 - Pobočka Kladno
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je vytyčení hranic pozemků po dokončených komplexních pozemkových úpravách („KoPÚ“) na podkladě mapy DKM a stabilizaci lomových bodů vytyčených hranic pozemků předepsaným způsobem (včetně dodávky materiálu pro stabilizaci), fyzické předání hranic vlastníkům předmětných pozemků vyhotovení příslušné dokumentace a její předání zadavateli a vlastníkům předmětných pozemků.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
823 900 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Středočeský kraj a hl. m. Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici.
Tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíší čestné prohlášení, které je přílohou č. 6 Výzvy k podání nabídky na VZMR.