DBID: 45635
Systémové číslo: P24V00000107 Evidenční číslo zadavatele: NPO/2024 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-010680
Datum zahájení:
08.03.2024
Nabídku podat do:
10.04.2024 08:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Výsadba větrolamů V6, V10, V11, V12 a V28 v k.ú. Přibice
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je založení větrolamů navržených v rámci komplexních pozemkových úprav v k.ú. Přibice, které budou spočívat ve výsadbě autochtonních dřevin a založení bylinné vegetace na pozemcích ve vlastnictví Státního pozemkového úřadu. Pozemky byly k realizaci vymezeny jako protierozní opatření, přičemž budou současně plnit základní funkci místních systémů ekologické stability krajiny. Celková výměra určená pro realizace výsadeb je 3,17 ha. Součástí plnění bude zajištění tříleté následné péče o porost.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
7 671 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihomoravský kraj
Brno-venkov
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel sjedná a bude dodržovat smluvní podmínky se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky). Dodavatel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel zajistí snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak:- Využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.- Tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.- Předcházením znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.- Předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.